Bicepsový zdvih

Bicepsový zdvih
Bicepsy patria k najobľúbenejším svalovým partiám....

Bicepsový zdvih s veľkou činkou

http://www.bbcenter.sk/eshop/gainery/jumbo-mass-gain-3600/

Bicepsový zdvih s veľkou činkou patrí medzi najzákladnejšie a najpoužívanejšie cviky na objem bicepsu. Jeho cvičenie je pomerne jednoduché a nevyžaduje špeciálnu techniku.

Bicepsový zdvih – zapojené/precvičované svaly

    Hlavním svalom, ktorý sa v cviku bicepsový zdvih precvičuje je biceps (dvojhlavý sval pažný (biceps brachii))
    Hlboký sval ramena (Brachialis)
    Vretenný sval predlaktia (Brachioradialis)

Bicepsový zdvih – varianty cvičenia

    Pri držaní na široko – precvičujeme vnútornú časť bicepsu
    Pri držaní na úzko – precvičujeme vonkajšiu časť bicepsu

Základné pravidlá na správne cvičenie pre Bicepsový zdvih

    stojíme vzpriamene
    pevne držíme naše telo bez toho aby sme sa predkláňali alebo nahýbali
    činku pritláčame vnútornou časťou dlane (resp. celou rukou, nie len palcom a ukazovákom)
    nohy máme na úrovni našich ramien

Po vykonaní zdvihu činky nahor urobíme sekundovú prestávku a následne pomaly spúšťať dolu. Pohyb dolu je rovnako dôležité ako nahor vykonávať kontrolovane a teda nesmieme pohyb urobiť švihom, resp. činku iba pustiť nadol.

Táto chyba je veľmi častá u mnohých cvičiacich...

Fotka Janky Mihalčekovej.