Chudnutie

Chudnutie
Mnoho žien zúfalo hľadá na internete články o chudnutí

Mnoho žien zúfalo hľadá na internete články o chudnutí.

http://www.bbcenter.sk/eshop/spalovace-tukov/mega-pro-carnitin-150-000-1l/

Mnohé vyskúšali tisíce diét a napriek tomu im nič nevydržalo dlhodobejšie. Treba nie len čítať ale aj sa poučiť. Veď ktorá žena netúži mať v harmónii fyzickú a duševnú krásu.http://www.bbcenter.sk/eshop/spalovace-tukov/mega-fat-burner/

Podľa vyjadrenia  českého výživového špecialistu (zdroj uvedený pod článkom) Uvádza, že za pár rokov praxe nazbieral radu faktorov, po ktorých sa najviac priberá na tukovom tkanive.


Po čom ženy najviac priberajú

    Jedlo bez príloh
    Veľmi bežné je u žien, že nejedia prílohy. Často si dávajú len šaláty, občas mäso alebo syr so zeleninou.


    Sladké vody a džúsy
    Ak pijete džúsy, sladké kolové nápoje aj rôzne „povzbudzovače“, ktoré Vám „dávajú krídla“, potom telo každý deň zásobujete veľkými dávkami cukru, ktorý sa okamžite uloží do tukových zásob.
 
    Ryžové a kukuričné chlebíky
    Ryžové a kukuričné chlebíky majú vysoký glykemický index, takže sa v tele rýchlo „premieňajú“ na tukové zásoby. Je nutné ich konzumovať so zeleninou a s bielkovinami.
    Nedostatok živín v strave Veľmi častým „javom“ je to, že ženy jedia veľmi malé porcie jedla. Konzumácia veľmi malých porcií stravy vedie tiež k nadváhe, k poškodzovaniu metabolizmu a k nesprávnemu rozloženiu tuku a svalov v tele.


Držanie drastických diét
Väčšina diét, ktoré sú založené na záruke rýchleho schudnutia, sú v podstate o nejedení. Alebo nejedení príloh. Môže dôjsť aj k nejakému úbytku, ale vždy s veľkým JO-JO efektom.http://www.bbcenter.sk/eshop/spalovace-tukov/hca-garcinia-cambogia/


Sedenie
V dnešnej dobe je bohužiaľ normálne, že ľudia sedia vlastne skoro celý deň. Ako v práci, tak doma. Pohybu majú veľmi málo


Zanesené hrubé črevo
Nadváha aj obezita takisto súvisí so zdravým a správne fungujúcim tráviacim traktom. Súčasný životný štýl a strava veľmi prispievajú k zlému stavu našich čriev, hlavne hrubého čreva. Vďaka tomu sa v tele hromadia toxické látky. A telo plné toxínov je v neustálom šoku a vďaka tomu si hromadí tukové zásoby.


Sladkosti
Ženy si konzumáciou sladkostí  telo ešte viac zaťažujú, stresujú, ochudobňujú o vitamíny, minerály, fytoživiny a ani tukových zásob v tele neubúda.


Chodím cvičiť večer a potom už nič nejem
Strava po cvičení je nesmierne dôležitá, inak k redukcii vašich tukových zásob nebude dochádzať. Bohužiaľ väčšina ľudí toto vôbec nevie a potom to nemôže ani dodržiavať. Len sa po-tom čudujú, že aj keď cvičí, tak nechudnú.


Biele, tmavé, viaczrnné, cereálne, celozrnné pečivo – aké teda mám jesť?
 Biele, tmavé, viaczrnné, cereálne, celozrnné. Pre naše telo je najlepšie celozrnné pečivo.


Náhodná konzumácia jedál
Každé jedlo počas dňa by sa malo skladať z týchto zložiek: príloha ako zdroj sacharidov (zemiaky, celozrnné pečivo, celozrnná ryža, celozrnné cestoviny, atd.) Zdroj bielkovín (mäso, ryby, vajcia, tofu ,  mliečne výrobky najlepšie kozie) a zdroj vlákniny


Večerné zobkanie
Jeden z mýtov je to, že ľudia nemajú jesť po 17 hodine. Ak toto niekto skúša, väčšinou to dopadne tak, že má okolo 20 hod hlad a začne niečo ujedať. Sem tam od každého niečo. A to je to najhoršie Psychické bloky a stres
    V dnešnej dobe sa stále viac a viac ľudí obracia na výživové odborníkmi. Rieši s nimi jedálničky, čo, kedy, ako a prečo jesť alebo nejesť. Sú to isté materiálne veci. Áno, sú dôležité, ale myslenie a psychika je nad všetkým.


    Veľa soli
    Väčšina ľudí používa soľ vo veľkej miere. Nielen pre varenie, ale aj konzumuje potraviny s vysokým obsahom sodíka. Sú to hlavne údeniny, tvrdé i tavené syry, instantné polievky, slané pochutiny, minerálne vody a pod..


    Sladenie kávy a čaju
    Čaj i káva je pre väčšinu ľudí počas dňa nutnosť. V obmedzenej miere je to určite vhodné. Ale problém je so sladením. Prevažná väčšina ľudí používa biely rafinovaný cukor.


    Fastfoody
    Uponáhľaný životný štýl prispieva k veľmi rozšírenej návštevnosti rýchleho občerstvenia. Nielen, že taká to strava je plná chémie a nekvalitných zložiek, ale podstatne prispieva k budovaniu nechcenej tukovej vrstvy.

Fotka Janky Mihalčekovej.