Účinky Carnitinu

Účinky Carnitinu
Účinky Carnitinu

Športovci a L-karnitín:

L-karnitín je zvlášť dôležitý pri udržiavaní výkonnosti športovcov. L-karnitín môže zabrániť zužovaniu ciev, spôsobené fyzickou námahou, čím sa zlepšuje krvný obeh a zásobovanie svalov kyslíkom. Výkonnosť a vytrvalosť športovcov sa zlepší a svaly sú lepšie chránené pred zranením. Športovec môže dlhšie trénovať a únava svalov sa odďaľuje. Nedávne štúdie ukázali, že L-karnitín skracuje dobu regenerácie po intenzívnej záťaži a zlepšuje výkon po opakovanej námahe. To platí nielen pre profesionálnych športovcov, ale rovnako aj pre rekreačných športovcov. Bolesť svalov tzv. svalovicu, ktorú mnoho ľudí po namáhavej činnosti pociťuje, je možné užívaním L-karnitínu podstatne znížiť, čo športovcom umožní ďalej intenzívne trénovať. Okrem toho L-karnitín podporuje spaľovanie tukových zásob, znižuje odbúravanie aminokyselín, podporuje syntézu bielkovín a podporuje tranfer kyslíka.
L-karnitín a chudnutie. http://www.bbcenter.sk/eshop/spalovace-tukov/carnitin-150-000-super-cena/

Štúdie dokazujú, že kombinácia L-karnitínu ako výživového doplnku a zníženie kalorického príjmu, najlepšie v spojení s fyzickou aktivitou, vedie k zníženiu hmotnosti a súčasnému zlepšeniu kvality a funkčnosti kostrového svalstva. L-karnitín urýchľuje metabolizovanie tukov z prirodzenej stravy. L-karnitín znižuje nepriaznivú hladinu lipidov v krvi. http://www.bbcenter.sk/eshop/spalovace-tukov/

Fotka používateľa BBCenter - Body Building Center.