Ploché bruško

Ploché bruško
4 najlepšie cviky na brucho

Pevné a ploché brucho s jemne vyrysovanými svalmi môže byť realitou, ak sa vám podarí dodržať niekoľko týždňov pravidelného cvičenia a racionálneho stravovania.http://www.bbcenter.sk/eshop/spalovace-tukov/mega-pro-carnitin-150-000-1l/

Prvé výsledky sa dostavia už za 14 dní a za necelý mesiac si vymodelujete úplne nové brucho! Počty sérií ani opakovaní sa však nesmú znižovať. Človek sa má mať rád, ale v tomto prípade trošku tvrdosti nezaškodí :-)


1. Jazda na bicykli

Jazda na bicykli modeluje brušné svaly, pás a k tomu aj boky. V ľahu na chrbte zložte ruky na hrudník a zdvihnite ho mierne nad podlahu. Nohami simulujte jazdu na bicykli. Cvičte pomaly, s chodidlami voči lýtku v pravom uhle. Pozerajte sa dopredu a bradu majte zdvihnutú.

3 série po 10. opakovaniach
2. Doska

Doska posilňuje hlboko uložené svaly. Ľahnite si na brucho a podoprite sa na lakťoch a špičkách nôh. V tejto pozícii sa pohybujte dopredu a dozadu, stačí v krátkom rozsahu. Chrbát udržujte rovný a hlavu vzpriamenú.

3 série po 10. opakovaniach
3. Cvik za pomoci stoličky

Cvik na brucho s pomocou stoličky dokáže zoštíhliť pás a posilniť šikmé brušné svaly. Východisková pozícia je s nohami zapretými o stoličku, s opretými lakťami a vyrovnaným telom. Boky sa potom pohybujú dole a späť hore, hlavne plynulo. Spočiatku to môže ísť ztuha, ale postupne sa vytrénujete.

3 série po 10. opakovaniach
4. Bočné skracovačky

Skracovačky posilňujú šikmé brušné svaly a formujú pás. V ľahu na chrbte majte nohy pri sebe, pokrčte ich v kolenách a položte na stranu. Dlane dajte za hlavu a zdvíhajte hornú časť tela hore.

Na ľavú aj pravú stranu 3 série po 10. opakovaniach

Súvisiaci obrázok

 

 

Zdroj: http://www.cviky-na-brucho.eu