Proteín ráno, cez deň, po tréningu

Proteín ráno, cez deň, po tréningu
Bielkovina čiže proteín je základnou stavebnou časticou svalovej hmoty

Bielkovina čiže proteín je základnou stavebnou časticou svalovej hmoty. Ak chcete nabrať svalovú hmotu, môžete trénovať akokoľvek tvrdo, môžete mať dostatok času na regeneráciu, môžete mať dostatok energie z kvalitných sacharidov, môžete používať najmodernejšie suplementy stimulujúce rast svalov, ako napríklad kreatín alebo rôzne anabolizéry, všetko Vám to ale bude málo platné, ak Vaše telo nebude mať z čoho novú svalovú hmotu stavať. Inými slovami, ak nebude mať dostatok bielkovín.

Praktickým a jednoduchým riešením, ako príjem bielkovín zvýšiť, je použitie proteínu, ktorých dnes existuje nepreberné množstvo druhov i značiek. Niektoré z nich je vhodnejšie užívať skôr ráno, kedy si ich napríklad pridáme do ovsených vločiek, iné nám skvelo poslúži počas dňa ako náhrada stravy keď sa nestíhame najesť, a iné sú excelentné v čase, keď nám na príjme kvalitných bielkovín záleží najviac - po tvrdom tréningu. Existujú však tiež proteíny, ktoré sú univerzálne, môžeme ich použiť kedykoľvek a vždy si môžeme byť istí, že naše telo dostane to, čo práve potrebuje. 

Proteíny a doplnky výživy za výhodnú cenu